assalamualaikum .
ecehhh *tetibe bnyk lak kau post ni pehal, ? biar ahh, aku rajin. ttbe . haha :)) ehh, PMR dah hbis ? fuhh, mmg sakan ah diorang kann . best tak terkate. haha :)) em, tahun depan den lak kene hadap PMR. btw, hope korang semua dapat result yg bebagus ehh . merdeka merdeka taw ! haha :)
pehal aku nih, ? ttbe jehh , bukannye aku amik PMR.
: HAMIK BERAT LAHH SYG OI . haha :))