
jgn takut sama itu title.hehe,baru blik from swimming.
yeah,cuti seminngu lu menjelma.waa,hidupku bahagiaa!boleh tidur siang malam bersama air liur no shower.jimat air sikit haa.and byk jugak lah hw 'pakej percutian' tuh,korng punye sekolah ade?tkde,kesian naa.wee,ape lagi? tu je kott,okay bye tada tidi tudu. mueks2.esh over nyah.

Dayana Sabri
and this kiddo up here.heee die letak dlm belog die and tulis 'the awesome blog'.ahh budak ni merapu ape aku tak tau.ke mmpi ape tah.ape yg awesome pong tak tau.ehh rendah diri lak shreen!! haha,btw thnks temex.and ur belog was super duper cool :) nice edit yaww. thnks budak tecik.jasamu dikenang hingga ke my lung :) btw ini belog die.