hee.okay mcm biase
me:mama,i think nak start pakai tudung lahh.
mama:*stares at me.haa?tudung indon tu ke?
me:maaaaa!bukan lah.nak pkai selendang lah.aih
mama:*laughing,haha ok :)
eh mama*ceit,kuang aja.hee mama ni bg lah support dkt saye nak pkai tudung.ni senggeh je.ni dah dpt hidayah sikit ni,dah terpancar2 dah pun haa.
like seriously,suke sgt tgk org yg pakai selendang or hijab.cantik gila.not mean diorng pakai ni,diorng tak boleh dress up kan.betul tak?and aku tak maksudkan pun pakai selendang for dress up.NO,but mmg hati ni nak pakai pun.
i dont know whether my face suit or not wearing selendang or hijab.kan kan.haha.and you guys dont laugh at me if oneday im wearing it.i know i know my face look so funny aite.ahaha :) okay,bye.
yuna,she's wearing selendang so coolioooooo.her dress up was super duper triple awesome o.0

maria elena,omgayyh she's awesome,you guys have to watch her at utube.she's so sporting,cute and funny,i love the way she's wearing hijab.maxi cool dumbstickkkk :) adore her muchhhie.