Hari Kantin SMKPUTERI :))

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada hadirin hadirat hadirot sekaliann! HAHA , pada malam yang indah lagi smbil ku tengah menahan kencing, saya ingin mencelitakan huru hara hari kantin padaaa 2011 yang lagi boring dah lagi tidah mahsyuk, tapi ape kan daya, aku tetap pergi juaaaaa XD


tengok, pinggang ku yang ramping. HAHAHAHA XD

tengok elaine, macam org lepas bersalin lak. HAHAHAHHA XD

ohkaay, smpai sekolah terus nmpaak bella tomey tomeyy :)) bagi sarah jambu batu. then ajak bella naik atas tukaaar tudung indon tuh! HAHAHAH XD, then turun semuaaa si HEM dah mule jerit seperti cacing kepanasan, bukan kepanasan, ttp kehancuran dgn mnjerit and kira 'SIT DOWNNNNNN 10 , 9, 8, 7, and blaa bla bla. aku mmg tk suke dia mngira. die kira mcm dia ingat kiteorg tk tau mngira. sokayy cikgu sokaay, saye paham. theeeen bla blaa, pergi ah naik kelas, budak AJK je yg turun bawah siapkan gerai.


nonet, rajin awak pakai tudung sarung indon ni HAHAHAHHA XD

jessicaaaa yang baik hati erk!!! HAHAHA, thnks suapkan saya anggur macam permaisuri dalam istana.

elaaaayna cutie :))

Tetapi, betapaaa degil bin degolnyaaa budak 3zeta, semuaa nk trun bawah, turun ah, ape kesah kan? Then tengok lee diorng ni kemas gerai semua. then sarah suruh beli ais dkt kantin. daaah lah borek! Bawak laah smpaai gerai. Then kacaau diorng panaskan coklaaat, kacau haz kira jambu, kacau jessica letak anggur, last2 dia yg suap aku anggur tuh, aku punn on je ah bukak mulut! HAHA, then ena banana ajak pergi gerai die rase oreo milkshake kelas diorng buat, wuuuuuuuu sumpaaah sodaaap :)) 5 star weyh. bella tk hbskan, aku yg hbskaan :)) then dh start lee hari kantin, aku makan hotdog je memanjang sbb sebelah kelas aku 3theta, aku suh ain jaapar layan aku makan hotdog, die pun layaaaan jelah. mekaseh ye :))

Then, shif kiteorng pulaaak jage gerai. laaaku weyh, diorng lain mane ngeti nak jage geraai. ddk diam, mmg ah tk laku. cee jadi mcm aku and bella. menjerit macam org gilaaa. tak hbs2 'adekkk comel, lawaaa, daboom, meh sini mehhhh beli'. terus dtg diorng :)) kiteorg act jage setengah jam, tp disebbkan kesian tengok saraah ni, jage laaah 1 jam lebih.

tengok, satu laaagi yg rajin ye. inilaaah ciri2 pelajar puteri yg baik :))

Pastu, pergi tgkaaaap gmbar. gunaa kamera aysha ni. sape suh kau tunjuk kamera dihadapangg aku, bella and alynn, kaaan dh kene. kiteorng nmpak kamera mmg tk brhnti ye aysha. wek wekkk, maapkaan daku, aku bawak camera ttp beterinyaaaa sudaah kong. maap maap. HAHAHAHAH XD


i laaaaap chuu, twoooooo ♥


HAHAHAH XD, balloon tuh bella beli, macam budak tecik!

tengok, alynn jeles laaah tuh, tarik tarik pulaaak dia. HAHAHAHHA XD

tomeyy taaaaaaaaak kiteorg? HAHAHA

blaaa blaa blaaaaa, pergi lepak dkt Mpv, then jalaaan2 pergi tgk band semuaaa, blaa blaaa blaaaaa balik perhimpunan sbb dah habis. Si HEM ni skali lagi menjerit. aku mmg suke die jerit, shukeeee sgt. tggu cermin sekolaah semua nak pecah lah kann. HEHE :)) then, kutip smpah semuaaa, tp kiteorng tk kutip pun, buat2 macam kutip. then baaaaaaaaaaaaaaaaalik.

market lebih, padahal, bateri takdo. HAHA

maap, saye ddk agak tidaaaak sopang. HEHE

ni budaaak over tgkap gmbar ye =='

ok, tuh je, aku nak pergi kencing. HAHAHAHAH XD, bajet mcm lu org tk pernah kencing je. byeee. haaa, ini sahaja yg smpaat saye laporkaaaaan, bye.