peace yaww :))

assalammuaalaikum

10085881790a931748_large
Kau tk rase nak tmpar ke hamster atas ni? muka kiut konon, aku tmpar kang!

hehe, korang tau tak aku bgun pukul berape? kau cube tekaaa teka laaaaaaaah. aku bgun pukul 6:30pg pergi Damansara ade bengkel ceramah dengan ayah, mama, ain, and alip. Haihhh, mmg aku trtido ah dalam keretaaa. then smpaaai semua, dgr laah ceramah. seeee see, aku penuhkan weekend aku dgr ceramah, baik tak baik taaaaaaaaaaaaaaaaaaaak? Kauorg tidur je tau. HAHAH XD okaay kinda best laah jugak, pukul 8:30pg ke 5:30ptg. Mula2 nak pergi keluar term, tengok ade band ni semua, tapi ape kaan daya, aku anak yang baik mendengar kate ayah akuu :) ceit.

thenn dah habis je semua,bukaan balik tapi merempat pergi kay ell laaaaaah der. HAHAHA XD Mama ni sengaje je nak pergi Tar beli tudung. Malas nak ikut, ayah and ain ajak pergi makan secret recipe dkt Sogo sementara tggu mama ni pergi beli tudung. Ohhh alangkaah happy nye aku makan secret recipe, sbb lame tuhh tak makan, terus ckp dgan ayah nak 'kid's burger'. ape kauorg gelak2? sedaaap tau. then nak oreo milkshake sekali. terus ayah aku sekeh pale and bantaaah cepat. podaaah, ade patut die ckp 'Haaaaaaaaaa! jangan nak mengade makan byk2, tadi makan nasi semuaaa, mee laah, skng nak makan ni, jgn nak mengade ehhh. nnt gemuk, makan frenchfries je!' Aku pun, whaaaaaaaaaat? Aku jadi robot sementara di situ, ape kaaan daya lagi, aku pun angkur je. Pun jadi, asalkan oreo milkshake aku jangan dibantah sama sekali. Wek! Makan2, balik laaah, ok bye. dah penaat. Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay, my hunny bunyyy Onlineeee. IMISSYOUULAAAHSAYAAAANG ♥♥